Kilka słów o… biuro rachunkowe ifirma

Jako, że od dłuższego czasu korzystam z usług tej firmy, chciałbym podzielić się z wami swoimi wrażeniami, gdybyście szukali opinii czy recenzji na ten temat. Liczę na to, że wielu osobom pomogę podjąć decyzję – bądź co bądź, dość istotną i na pewno rzutującą na przyszłe finanse.

Ifirma biuro rachunkowe to księgowość online, która za zadanie ma pomagać i ułatwiać prowadzenie własnego biznesu, tj. własnej działalności gospodarczej. Jak podają na swojej stronie internetowej ifirma pl, rozwiązanie to idealnie sprawdza się również dla osób samozatrudnionych czy freelancerów.

Dzisiaj Internet służy nam też do tego, by przed wydaniem skrzętnie oszczędzanych pieniędzy zapoznać się z recenzjami, opisami czy testami interesujących nas produktów czy usług. Postaram się więc przedstawić wam moje wrażenia z korzystania z usług ww. księgowości online, dzięki czemu nie będziecie musieli wpisywać w wyszukiwarkę hasła „ifirma opinie” czy „opinie ifirma” (mam przynajmniej taką nadzieję).

Zacznijmy od tego, że ifirma biuro rachunkowe ma świetną aplikację na wszystkie systemy operacyjne, tj. Android, IOS, Windows Phone czy nawet Blackberry – ogromny plus. Korzystanie z niej jest bardzo intuicyjne i proste – każdy sobie z nią poradzi. Świetnie również obsługuje się ten program na wersji desktopowej – ogromny plus za to.

Dodatkowym atutem jest wersja demonstracyjna (ifirma demo), dzięki której będziemy mogli stwierdzić czy program na pewno spełnia nasze oczekiwania na tyle, na ile byśmy sobie tego życzyli. Są jeszcze funkcje, które przydadzą się właścicielom firm szczególnie na zakończenie roku podatkowego (czyli de facto roku kalendarzowego), tj. ifirma pit, który w łatwy i przyjemny sposób pozwoli nam wystawić niezbędne PIT-y.

Co jeszcze może być dla was przydatne? Na pewno informacja o specjalnym programie rabatowym, które został uruchomiony niedawno i nie do końca wiadomo jak długo potrwa (chodzą słuchy, że jest limitowany). O co chodzi? Nie będę zdradzał szczegółów, ale podpowiem, że więcej informacji na pewno  znajdziecie po wpisaniu „ifirma kod promocji” czy „ifirma kod promocyjny” do wyszukiwarki.

Podsumowując, nie znalazłem minusów przez te kilkanaście miesięcy korzystania z ifirma. Naprawdę. Próbowałem je znaleźć, próbowałem się czepiać, ale niestety nie. Ta usługa jest dla mnie na wagę złota, bo niesamowicie ułatwia mi pracę i sprawia, że nie muszę spędzać godzin na dbaniu o odpowiednie księgowanie finansów mojej firmy. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak tylko ją wam polecić.

Skomentuj

